Zoals jullie allemaal in de media lezen is het bij ons niet anders: vanwege de drukte aan de telefoon en wisselend door onderbezetting en toename van zorgvraag is het soms langer wachten aan de telefoon dan u gewenst of gehoopt zou hebben. Ook zijn de spreekuren soms sneller vol. Dit betekent dat het soms wat langer duurt voordat er een afspraak op het spreekuur ingepland kan worden. De doktersassistente is ervoor opgeleid om vragen te stellen om een inschatting te kunnen maken of en hoe snel u gezien zou moeten worden. Ook kan zij u vaak met goede adviezen helpen!
Let op: bij spoedgevallen is er ALTIJD een mogelijkheid voor een contact met de arts!
In geval van levensbedreigende spoed belt u 112 en voor overige spoedgevallen zijn wij uiteraard altijd bereikbaar door de 1 te kiezen in het telefoonmenu.
Verder willen wij u wijzen op de digitale mogelijkheden die u heeft om online zaken te regelen. Kijk voor al eens op ons patiënten portaal Mijn Gezondheid.net, waar u online een afspraak kunt maken of een vraag kunt stellen (e-consult), uw laboratorium uitslag in kunt zien of uw herhaalmedicatie kunt aanvragen (mits deze door de huisarts wordt voorgeschreven).
Ook kunt u informatie opzoeken over uw gezondheidsklachten en wat u zelf alvast kunt doen op Thuisarts.nl of kijk eens naar moetiknaardedokter.nl